Nidilio

Ahol a lakberendezés elkezdődik!

Kategóriák
Nidilio

Ahol a lakberendezés elkezdődik!

  • Kategóriák
    • Bútor
    • Bútorok szobánként
    • Világítás és fények
  • Információk
    • B2B
    • Visszaküldés, reklamáció
    • GY.I.K. - Gyakran ismételt kérdések
  1. Információk
  1. Információk
  2. Visszaküldés, reklamáció

Visszaküldés, reklamáció

 

Sajnáljuk, ha nem vagy elégedett a megvásárolt termékkel!

  


Elállási jog érvényesítése, vételár visszatérítés:

Amennyiben a termék nem hibás, csupán nem olyan, mint amire számítottál, a vásárlástól számított 14 napon belül jelezd nekünk és visszaküldheted azt.* Ilyen esetben kérheted, a vételár visszatérítését, ez az úgynevezett elállási jog. 

Visszaküldés előtt kérjük, hogy jelezz Ügyfélszolgálatunknak!

Az elállási szándék bejelentésétől számítva 14 nap áll rendelkezésedre visszajuttatni a terméket a következő címre:
GreenSite International Zrt. - Nidilio, 9700, Szombathely, Puskás Tivadar utca 3-5/J

A csomagolásba helyezz kísérőlevelet, ami tartalmazza a rendelés azonosítószámát, vagy a számla sorszámát. Az elállási nyilatkozatot küldheted emailben, vagy helyezd a csomagba. A nyilatkozat mintáját a megrendelés visszaigazoló emailben találod.

Kérjük gondoskodj arról, hogy a csomagba csak a termék gyári tartozékai kerüljenek.

Ha van lehetőség az eredeti csomagolás helyreállítására, nyugodtan fel lehet azt használni, viszont nagyon kell ügyelni arra, hogy az eredeti futárcímkét át kell ragasztani, vagy a vonalkódot olvashatatlanná kell tenni. Erre amiatt van szükség, hogy a csomag nehogy visszakerüljön Hozzád, hiszen, ha rossz címkét olvas be a rendszer, nem lesz megfelelő a szállítási cím.

Lehetőség szerint a terméket eredeti dobozába helyezd vissza, és ezt csomagold be buborékfóliás borítékba vagy dobozba. Használj térkitöltő anyagot, hogy a termék a szállítás során ne mozogjon a csomagban. Javasoljuk, hogy a visszaküldés előtt készíts a termékről és a csomagolásról fényképeket.

Felhívjuk a figyelmedet arra, hogy összeállított bútor nem szállítható!

Kérjük, hogy a gyári termékdobozra ne írj. Utánvétesen, portósan visszaküldött csomagokat nem áll módunkban átvenni!

  Az elállási jog érvényesítést a 45/2014. (II. 26.) Korm.rend. szabályozza. (Részletes tájékoztató itt.) 

* Hibás termék esetén 14 napon belül ugyanúgy lehetőséged van az elállási jog érvényesítésére, de ilyenkor kérhetsz javítást vagy cserét is.

 


Hibás, vagy sérült termék:

 

Ha a termék hibásan, vagy sérülten érkezett meg hozzád, kérlek, hogy töltsd ki a lenti Panasz bejelentésére szolgáló űrlapunkat.

Minden esetben törekszünk a lehető leggyorsabb ügyintézésre, ezt te nagyban elősegítheted a pontos, részletes információk megadásával.

A panasz bejelentését követően felvesszük Veled a kapcsolatot a megadott elérhetőségek egyikén. Ez általában 1, maximum 2 munkanapon belül megtörténik.

Az űrlap kitöltésével elfogadod az adatkezelési tájékoztatóban foglaltakat.

Vásárlói fiók
  • Belépés
  • Regisztráció
  • Profilom
  • Kosár
  • Kedvenceim
Rólunk
  • Általános szerződési feltételek
  • Adatkezelési tájékoztató
  • Fizetés
  • Szállítás
  • Elérhetőségek
  • Gyakran ismételt kérdések
  • B2B
GreenSite International Zrt.
  • 9700 Szombathely, Puskás Tivadar utca 3-5/J.
  • +36-21/201-0456
  • info@nidilio.hu
paypal
sixpayment
  • Bútor
  • Bútorok szobánként
  • Világítás és fények
  • Információk
    Információk
    • B2B
    • Visszaküldés, reklamáció
    • GY.I.K. - Gyakran ismételt kérdések
Pénznem váltás
Belépés
Regisztráció
Adatkezelési beállítások
Weboldalunk az alapvető működéshez szükséges cookie-kat használ. Szélesebb körű funkcionalitáshoz (marketing, statisztika, személyre szabás) egyéb cookie-kat engedélyezhet. Részletesebb információkat az Adatkezelési tájékoztatóban talál.